Fitness dla Ciebie

Fitness dla Ciebie
Permo

O mnie

Witajcie mam na imię Magda i jestem trenerem Kalorynki. Mam wieloletnie doświadczenie trenerskie oraz prowadzę swoją firmę fitnessową Permo.plLubię niezły wycisk, mój konik to zajęcia wzmacniające i rzeźbiące sylwetkę. Chętnie służę radą w tej dziedzinie zarówno w Klubach Fitness jak i indywidualnym klientom. Prywatnie jestem mamą dwójki dziewczyn, w ciąży byłam bardzo aktywna i postanowiłam zainteresować tym tematem inne przyszłe mamy. Z mojego doświadczenia skorzystała Ania Kapera przy nagrywaniu filmu o ćwiczeniach w ciąży. Fitness to moja pasja i sposób na życie. Chętnie podzielę się z Wami swoją wiedzą i energią.

piątek, 6 lipca 2012

Sexy ciało w niecałe 7 minut - super wzmocnienie.


Dość pisania, przejdźmy do działania. Przedstawiam Wam super zestaw ćwiczeń wzmacniających. Są trudne – ale, co to dla Was, liczy się tylko to, że idealnie wyrzeźbicie swoje ciała. Zestaw ćwiczeń proponowanych dziś działa kompleksowo. Wzmocnisz i wysmuklisz pośladki, uda i łydki.
W pozycji podpartej napinasz raniona i barki, pracują również mięśnie grzbietu i brzucha. A więc do roboty – zajmie nam to niecałe 7 minut!

Pozycja: Ukucnij, podeprzyj się na rękach ustawionych na szerokość ramion. Wyprostuj nogi i zrób krok w tył. Nie zadzieraj głowy, ułóż ją naturalnie, nie napinaj karku.



Podnosimy nogę wysoko w górę, ciężar ciała na barkach. Druga noga w dole pozwala nam utrzymać równowagę. Czujemy napięcie w pośladki, napinają się również barki. Wykonuj ćwiczenie przez 1 minutę na każdą nogę.

 
To samo ćwiczenie, ale przez 1 minutę wyciągasz w górę raz prawą raz lewą nogę. Na zmianę.






Przyciągasz mocno kolano do klatki piersiowej i wyciągasz nogę w górę wysoko. Przez minutę pracuje tak, po kolei prawa a potem lewa noga.







To samo ćwiczenie, wykonaj je na zmianę przyciągaj raz lewe raz prawe kolano – 1 minuta.







Wypady. Przyciągaj kolana i z wyskokiem prostuj nogi przechodząc do pozycji ławki. Ćwicz tak przez minutę.






Pozostań w pozycji ławki przez 30 sekund.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz