Fitness dla Ciebie

Fitness dla Ciebie
Permo

O mnie

Witajcie mam na imię Magda i jestem trenerem Kalorynki. Mam wieloletnie doświadczenie trenerskie oraz prowadzę swoją firmę fitnessową Permo.plLubię niezły wycisk, mój konik to zajęcia wzmacniające i rzeźbiące sylwetkę. Chętnie służę radą w tej dziedzinie zarówno w Klubach Fitness jak i indywidualnym klientom. Prywatnie jestem mamą dwójki dziewczyn, w ciąży byłam bardzo aktywna i postanowiłam zainteresować tym tematem inne przyszłe mamy. Z mojego doświadczenia skorzystała Ania Kapera przy nagrywaniu filmu o ćwiczeniach w ciąży. Fitness to moja pasja i sposób na życie. Chętnie podzielę się z Wami swoją wiedzą i energią.

czwartek, 17 października 2013

To jest to – ćwiczenia izometryczne.

Ćwiczenia izometryczne to idealne rozwiązanie dla osób w każdym wieku i kondycji fizycznej, a co najfajniejsze można je wykonywać wszędzie – nawet w pracy za biurkiem!!!!! GENIALNE.

Ćwiczenia izometryczne polegają na czynnym napięciu mięśni bez zmiany ich długości, a tak po ludzku to chodzi o to, aby przez jakiś czas pozostawić mięsień w napięciu. Należy się trzymać sekwencji NAPIĘCIE – TRZYMANIE W NAPIĘCIU – ODPRĘŻENIE. Taki rodzaj ćwiczeń daje naprawdę duże rezultaty i pozwalają nie tylko wzmocnić mięśnie i je uwydatnić, ale również rozbić tkankę tłuszczową.

Przedstawiam Wam kilka ćwiczeń które możecie wykonać w pracy za biurkiem:


  1. Usiać wygonie i oprzyj się o oparcie krzesła. Przełóż ręce za krzesło, tak abyś mogła ściągnąć łopatki, zrób to mocno i trzymaj. W napięciu są całe plecy. Przyciągnij brodę do klatki piersiowej i pozostań w takiej pozycji 20-30 sekund. Rozluźnij się.
  2. Siedząc wygodnie napnij mocno mięśnie brzucha i unieś nogi do wysokości siedziska krzesła. Nogi muszą być proste, napięte. Trzymaj w napięciu przez 30 sekund i rozluźnij. Powtórz ćwiczenie 5 razy. Przy tym ćwiczeniu pięknie wzmacniasz mięśnie brzucha i ud.
  3. W pozycji siedzącej napnij z całej siły pośladki, tak abyś poczuła, że siedzisz wyżej. Trzymaj mocno w napięciu przez 30 sekund, wykonaj 6 powtórzeń.

Dziewczyny do dzieła, kilka chwil dla siebie w pracy – to nie grzech!!!!

2 komentarze:

  1. Te ćwiczenia są świetne, łatwe do wykonania i skuteczne, ćwiczę w ten sposób od pewnego czasu i widzę dużą poprawę w napięciu mięśni i ich wzmocnieniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super - cieszę się, że efekty widoczne. Tak dalej!!!!

      Usuń