Fitness dla Ciebie

Fitness dla Ciebie
Permo

O mnie

Witajcie mam na imię Magda i jestem trenerem Kalorynki. Mam wieloletnie doświadczenie trenerskie oraz prowadzę swoją firmę fitnessową Permo.plLubię niezły wycisk, mój konik to zajęcia wzmacniające i rzeźbiące sylwetkę. Chętnie służę radą w tej dziedzinie zarówno w Klubach Fitness jak i indywidualnym klientom. Prywatnie jestem mamą dwójki dziewczyn, w ciąży byłam bardzo aktywna i postanowiłam zainteresować tym tematem inne przyszłe mamy. Z mojego doświadczenia skorzystała Ania Kapera przy nagrywaniu filmu o ćwiczeniach w ciąży. Fitness to moja pasja i sposób na życie. Chętnie podzielę się z Wami swoją wiedzą i energią.

piątek, 24 stycznia 2014

Aktywne biuro - czyli jak pracodawca może zadbać o twój kęgosłup.

Siedzicie sobie w pracy przy biurku i komputerze, mija godzina dwie, trzy.... Czas leci, coraz ciężej.... kiedy już koniec. Plecy bolą, kark boli....Chcesz do domu, każdy to zna. A teraz wyobraź sobie, że po dwóch lub trzech godzinach pracy do biura wchodzi dziewczyna i przeprowadza 15 min ćwiczenia na rozluźnienie całego kręgosłupa, a ty nie musisz się nawet przebierać ani wstawać od biurka …. ulga!!!! I dalej do pracy, ale już w lepszym nastroju.
Co Wy na to?

Aktywne biuro to program podczas którego instruktor przedstawiam ćwiczenia i prowadzi krótkie ćwiczenia na wszystkie odcinki kręgosłupa.
Zestaw ćwiczeń przy biurkowych to przede wszystkich reaktywacja kręgosłupa i jego wszystkich odcinków. Działa wzmacniająco na mięśnie grzbietu ale i kojąco na poszczególne odcinki kręgosłupa.

W USA stało się już praktyką, że w czasie pracy robione są przerwy na krótką gimnastykę i rozciąganie. Pracownicy firm w których jest to praktyką bardzo cenią sobie owe 15 minut dla kręgosłupa. Firmy takie postrzegane są jako te, które dbają o zdrowie i kondycje fizyczną swojej załogi. Bo zadowolony pracownik to dobrze wykonana praca!
Od wieków sytuacja wygląda podobnie w Chinach, oczywistą rzeczą jest połączenie ciała z umysłem. Ta filozofia równowagi jest widoczna na każdym kroku. Pracę czy naukę rozpoczyna się wspólną rozgrzewką całego ciała. Wyobraźcie sobie ogromną fabrykę. Zaczyna się zmiana i wszyscy pracujący zbierają się na placu gdzie przeprowadzana jest gimnastyka.
Owa dbałość o ciało to nic innego jak profilaktyka.

Siedzimy przy biurkach do emerytury, a wiadomym jest, że człowiek do siedzenia nie jest stworzony. Człowiek to ruch. Dlatego ważne jest, aby w firmach poruszano problem chorób kręgosłupa, ważne jest też, wyjaśnienie jak należy siedzieć i co robić, aby zapobiegać owym chorobą.

Akcja ćwiczeń w czasie pracy to w Polsce nowa inicjatywa, warto pomyśleć czy w twojej firmie nie znaleźli by się chętni na takie działania.

Inicjatywa Permo dla Firm.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz