Fitness dla Ciebie

Fitness dla Ciebie
Permo

O mnie

Witajcie mam na imię Magda i jestem trenerem Kalorynki. Mam wieloletnie doświadczenie trenerskie oraz prowadzę swoją firmę fitnessową Permo.plLubię niezły wycisk, mój konik to zajęcia wzmacniające i rzeźbiące sylwetkę. Chętnie służę radą w tej dziedzinie zarówno w Klubach Fitness jak i indywidualnym klientom. Prywatnie jestem mamą dwójki dziewczyn, w ciąży byłam bardzo aktywna i postanowiłam zainteresować tym tematem inne przyszłe mamy. Z mojego doświadczenia skorzystała Ania Kapera przy nagrywaniu filmu o ćwiczeniach w ciąży. Fitness to moja pasja i sposób na życie. Chętnie podzielę się z Wami swoją wiedzą i energią.

piątek, 12 czerwca 2015

Dzień 1

Dziś piątek mój najmniej aktywny dzień w tygodniu.

Posiłki:

Śniadanie:
Kromka żytniego chleba z plastrem gotowanego kurczaka, sałatą i pomidorem.
Kubek kawy z ekspresu z mlekiem.

Drugie śniadanie:
Brzoskwinia
Druga kawa.

Obiad:
Zapiekanka ze świeżych ziemniaczków, kurczaka i kalafiora z jogurtem. Pieczone w piekarniku bez tłuszczu.

Podwieczorek:
Dwa grube plastry arbuza.

Ćwiczenia:

Poranny pilates,
Wieczorem 100 pełnych brzuszków w seriach po 20.
20 w pozycji wiszącej na drążku unosząc zgięte nogi do klatki piersiowej.


Mam ochotę na coś słodkiego i jestem głodna masakra.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz