Fitness dla Ciebie

Fitness dla Ciebie
Permo

O mnie

Witajcie mam na imię Magda i jestem trenerem Kalorynki. Mam wieloletnie doświadczenie trenerskie oraz prowadzę swoją firmę fitnessową Permo.plLubię niezły wycisk, mój konik to zajęcia wzmacniające i rzeźbiące sylwetkę. Chętnie służę radą w tej dziedzinie zarówno w Klubach Fitness jak i indywidualnym klientom. Prywatnie jestem mamą dwójki dziewczyn, w ciąży byłam bardzo aktywna i postanowiłam zainteresować tym tematem inne przyszłe mamy. Z mojego doświadczenia skorzystała Ania Kapera przy nagrywaniu filmu o ćwiczeniach w ciąży. Fitness to moja pasja i sposób na życie. Chętnie podzielę się z Wami swoją wiedzą i energią.

wtorek, 20 listopada 2012

Akcja Brzuch - ćwiczycie?


Jak tam, ćwiczycie?

Po wcześniejszym poście Wasze brzuszki powinny nabierać pięknych kształtów. Dziś pokażę Wam kilka trudniejszych ćwiczeń które powinniście dołączyć do zestawu ćwiczeń. Nadal skupiamy się na prostych mięśniach brzucha, ale również na ich dolnych partiach.

1.Zaprzyj się na rękach delikatnie ugiętych w łokciach, dłonie ustaw do środka. Napinając mięśnie brzuch przyciągaj kolana mocno do klatki piersiowej, a następnie prostuj nad matą. Zrób na początek 15 powtórzeń, z każdym dniem zwiększ serię o 5 powtórzeń.

2. Kolejne ćwiczenie jest podobne tylko nie podpieramy się na rękach. Wyczuj środek ciężkości i wykonaj ćwiczenie. Zacznij od 6 powtórzeń i dodawaj codziennie po 3 kolejne.


Przedstawione ćwiczenia wzmocnią mięśnie górne i dolne mięśnie proste brzucha.
Ćwiczcie i czekajcie cierpliwie na efekty.








3 komentarze:

  1. Hej, a będą ćwiczenia na skośne mięśnie brzucha?? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jasne w tym tygodniu postaram się dodać:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jasne w tym tygodniu postaram się dodać:)

    OdpowiedzUsuń