Fitness dla Ciebie

Fitness dla Ciebie
Permo

O mnie

Witajcie mam na imię Magda i jestem trenerem Kalorynki. Mam wieloletnie doświadczenie trenerskie oraz prowadzę swoją firmę fitnessową Permo.plLubię niezły wycisk, mój konik to zajęcia wzmacniające i rzeźbiące sylwetkę. Chętnie służę radą w tej dziedzinie zarówno w Klubach Fitness jak i indywidualnym klientom. Prywatnie jestem mamą dwójki dziewczyn, w ciąży byłam bardzo aktywna i postanowiłam zainteresować tym tematem inne przyszłe mamy. Z mojego doświadczenia skorzystała Ania Kapera przy nagrywaniu filmu o ćwiczeniach w ciąży. Fitness to moja pasja i sposób na życie. Chętnie podzielę się z Wami swoją wiedzą i energią.

poniedziałek, 3 grudnia 2012

Skośne brzucha - Akcja Brzuch!!

Zaczynamy pracować nad mięśniami skośnymi brzucha. Oczywiście ćwiczenia które zaproponuje najlepiej jest dołączyć do już przedstawionych w Akcji Brzuch.

Podane ćwiczenia nie są klasycznymi brzuszkami, ale poprzez napięcie mięśni wspaniale kształtują sylwetkę i mięśnie skośne brzucha.

Tak więc do pracy.
 
Połóż się wygodnie na boku i podeprzyj głowę. Ustaw bark i biodro w jednej linii, nogi po skosie w przód. Z wydechem unoś obie nogi w górę.
 




Podepszyj się na ręce ustawiając bark i łokieć w jednej linii a  biodro i stopy w drugiej. Zaprzyj się na stopach i unieś biodro w górę. Nie napinaj szyi, luźno głowa.
 
 


Uwaga są to trudne ćwiczenia i nie każdy z Was będzie w stanie je od razu wykonać – ale wart popracować nad tym ćwiczeniem. Jeżeli masz problemy zacznij od 5 uniesień i z każdym dniem dodawaj po 3. Nie śpiesz się! Pamiętajcie jednak musicie być systematyczni i ćwiczyć codziennie. Zaawansowani z Was powtarzają od 20 do 30 uniesień.
 
Powodzenia, w razie pytań piszcie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz