Fitness dla Ciebie

Fitness dla Ciebie
Permo

O mnie

Witajcie mam na imię Magda i jestem trenerem Kalorynki. Mam wieloletnie doświadczenie trenerskie oraz prowadzę swoją firmę fitnessową Permo.plLubię niezły wycisk, mój konik to zajęcia wzmacniające i rzeźbiące sylwetkę. Chętnie służę radą w tej dziedzinie zarówno w Klubach Fitness jak i indywidualnym klientom. Prywatnie jestem mamą dwójki dziewczyn, w ciąży byłam bardzo aktywna i postanowiłam zainteresować tym tematem inne przyszłe mamy. Z mojego doświadczenia skorzystała Ania Kapera przy nagrywaniu filmu o ćwiczeniach w ciąży. Fitness to moja pasja i sposób na życie. Chętnie podzielę się z Wami swoją wiedzą i energią.

wtorek, 25 czerwca 2013

Zestaw ćwiczeń na idealny brzuch.

Moi Drodzy chcę wam przestawić zestaw ćwiczeń na płaski brzuch. Jest to zestaw mojego autorstwa który zmusza do pracy zarówno górne i dolne partie mięśni brzucha.

O roboty!!!! Czekam na Was, mam nadzieję, że do mnie dołączycie!!!!


2 komentarze:

  1. Świetne ćwiczenia, nie pozostaje mi nic innego jak rozłożyć matę i zabrać się do treningu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z pewnością przynoszą efekty :)))

    OdpowiedzUsuń