Fitness dla Ciebie

Fitness dla Ciebie
Permo

O mnie

Witajcie mam na imię Magda i jestem trenerem Kalorynki. Mam wieloletnie doświadczenie trenerskie oraz prowadzę swoją firmę fitnessową Permo.plLubię niezły wycisk, mój konik to zajęcia wzmacniające i rzeźbiące sylwetkę. Chętnie służę radą w tej dziedzinie zarówno w Klubach Fitness jak i indywidualnym klientom. Prywatnie jestem mamą dwójki dziewczyn, w ciąży byłam bardzo aktywna i postanowiłam zainteresować tym tematem inne przyszłe mamy. Z mojego doświadczenia skorzystała Ania Kapera przy nagrywaniu filmu o ćwiczeniach w ciąży. Fitness to moja pasja i sposób na życie. Chętnie podzielę się z Wami swoją wiedzą i energią.

środa, 21 marca 2012

Akcja Odkryj się na Lato


Tak, tak moje Drogie, ten czas już nadszedł. Piękne słońce za oknami, ptaki śpiewają a my zastanawiamy się w co się ubrać. Jadąc ulicami miast widać już dziewczyny w spódniczkach i sukienkach z dekoltami. A czy Ty jesteś gotowa na odkrycie się na lato?

Zastanów się nad tym i zabierz się za treningi. Czasu coraz miej, już niebawem czekają nas plaże świata. Przyłączcie się do akcji Kalorynki i razem z nami pracuj nad swoim ciałem.

Czekam na Wasze propozycje, piszcie z czym macie problem. Zaproponujemy Wam ćwiczenia na wybrane części ciała. Zaczniemy od prostych ćwiczeń, aby stopniowo podnieść poprzeczkę i dojść do wymarzonej sylwetki. Każdy zestaw możecie skomentować, a także opisać efekty jakie wam przynoszą. Jeżeli macie swoje niezawodne triki również czekam na propozycje.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz