Fitness dla Ciebie

Fitness dla Ciebie
Permo

O mnie

Witajcie mam na imię Magda i jestem trenerem Kalorynki. Mam wieloletnie doświadczenie trenerskie oraz prowadzę swoją firmę fitnessową Permo.plLubię niezły wycisk, mój konik to zajęcia wzmacniające i rzeźbiące sylwetkę. Chętnie służę radą w tej dziedzinie zarówno w Klubach Fitness jak i indywidualnym klientom. Prywatnie jestem mamą dwójki dziewczyn, w ciąży byłam bardzo aktywna i postanowiłam zainteresować tym tematem inne przyszłe mamy. Z mojego doświadczenia skorzystała Ania Kapera przy nagrywaniu filmu o ćwiczeniach w ciąży. Fitness to moja pasja i sposób na życie. Chętnie podzielę się z Wami swoją wiedzą i energią.

wtorek, 27 marca 2012

Uwolnij boczki!

Poświeć Sobie 15 minut. Przygotowałam dla Was, na początek, kilka prostych ćwiczeń na boczki.
Nie są skomplikowane, ale skuteczne, sama wypróbowałam. Przygotuj ciężarki, jeżeli nie masz, możesz użyć butelek napełnionych wodą. Na początek wystarczą lekkie ciężarki - 0,5 kg. Jeżeli nie czujesz się na siłach zacznij ćwiczyć bez ciężarków. Do dzieła!











A
1. Stan szerzej, proste plecy, nogi delikatne ugięte w kolanach.
2. Ciężarki na wysokości klatki piersiowej, wysoko łokcie.
3. Skręcaj naprzemiennie w prawo i lewo. Mocno pracuje pas, napnij mięśnie brzucha, przy skrętach patrz za siebie.
4. Każdą stronę zrób po 15 razy.
5. Każdą stronę pogłębiaj na skręcie 10 razy.



B
1. Pozycja jak poprzednio, jedna ręka oparta na biodro.
2. Wyciągaj drugą rękę w górę do wysokości barku i pogłębiaj do boku, ucho ciągnij do podłogi. Czujesz duże napięcie w talii.
3. Każdą stronę zrób po 15 razy.
4. Każdą stronę pogłębiaj na skręcie 10 razy.




C
1.Kontynuujemy poprzednie ćwiczenie. Ręka na wysokości barku wyciągnięta do boku. 2..Przechylamy się do boku za ręką. Napinamy talię.
3. Dodawaj drugą rękę górą, ucho ciągnie do podłogi.
4. Każdą stronę zrób po 15 razy.
5. Każdą stronę pogłębiaj na skręcie 10 razy.



D
1.Pozycja wyjściowa, ręce wzdłuż ciała.
2. Naprzemiennie ciągniesz ręce do dołu, ucho do podłogi.
3. Każdą stronę zrób po 15 razy.
4. Każdą stronę pogłębiaj na skręcie 10 razy.

E
1. Kontynuuj poprzednie ćwiczenie.
2. Jedna ręka wzdłuż ciała, ucho do podłogi, druga ręka nad głową.
3. Każdą stronę zrób po 15 razy.
4. Każdą stronę pogłębiaj na skręcie 10 razy.

F
1. Nogi na szerokość bioder, proste plecy.
2. Unieść prostą nogę wyraźnie do boku, zachowaj proste plecy, noga na której stoisz ugnij delikatnie w kolanie.
3. Każdą stronę zrób po 15 razy.
4. Każdą stronę pogłębiaj na skręcie 10 razy.




Staraj się wykonać ćwiczenia dokładnie, skupiając się na pracy talii. Myśl o niej w czasie ćwiczeń.
Na początek rób jedną serię, po ok tygodniu możesz spróbować zrobić dwie serie zestawu.
Poświęć tym ćwiczeniom przynajmniej 3 dni w tygodniu. Nie zajmują one dużo czasu. Wyznać sobie porę dnia i trzymaj się planu.
Piszcie o postępach i komentujcie zestawy ćwiczeń. Powodzenia!

Zdjęcia możliwe dzięki uprzejmości Klubu Fitness Maestro www.fitnessmaestro.pl

1 komentarz: