Fitness dla Ciebie

Fitness dla Ciebie
Permo

O mnie

Witajcie mam na imię Magda i jestem trenerem Kalorynki. Mam wieloletnie doświadczenie trenerskie oraz prowadzę swoją firmę fitnessową Permo.plLubię niezły wycisk, mój konik to zajęcia wzmacniające i rzeźbiące sylwetkę. Chętnie służę radą w tej dziedzinie zarówno w Klubach Fitness jak i indywidualnym klientom. Prywatnie jestem mamą dwójki dziewczyn, w ciąży byłam bardzo aktywna i postanowiłam zainteresować tym tematem inne przyszłe mamy. Z mojego doświadczenia skorzystała Ania Kapera przy nagrywaniu filmu o ćwiczeniach w ciąży. Fitness to moja pasja i sposób na życie. Chętnie podzielę się z Wami swoją wiedzą i energią.

piątek, 23 marca 2012

To co, startujemy?

Hej dziewczyny.
Najczęściej spotykane problemy to brzuch, uda, pośladki w porównaniu z boczkami to pikuś, a nawet Pan Pikuś. Redukcja tłuszczu w tych partiach ciała jest trudna. Znamy dużo ćwiczeń na płaski brzuch czy uda, z ćwiczeniami na boczki jest inaczej. Musimy w tym przypadku zaangażować więcej partii mięśni ciała, jak mięśnie skośne brzucha, mięśnie pośladków i grzbietu. Nie ukrywam są to trudne ćwiczenia i wymagają dużo czasu.  Ale nie martwcie się, damy radę. Zaczniemy od tego problemu, abyście miały czas na zmiany. Na początku przyszłego tygodnia przestawię Wam zestaw ćwiczeń rozmieszczony w czasie.
Ułatwi wam to wygospodarowanie czasu na trening. Czekajcie na instrukcje. A więc startujemy!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz