Fitness dla Ciebie

Fitness dla Ciebie
Permo

O mnie

Witajcie mam na imię Magda i jestem trenerem Kalorynki. Mam wieloletnie doświadczenie trenerskie oraz prowadzę swoją firmę fitnessową Permo.plLubię niezły wycisk, mój konik to zajęcia wzmacniające i rzeźbiące sylwetkę. Chętnie służę radą w tej dziedzinie zarówno w Klubach Fitness jak i indywidualnym klientom. Prywatnie jestem mamą dwójki dziewczyn, w ciąży byłam bardzo aktywna i postanowiłam zainteresować tym tematem inne przyszłe mamy. Z mojego doświadczenia skorzystała Ania Kapera przy nagrywaniu filmu o ćwiczeniach w ciąży. Fitness to moja pasja i sposób na życie. Chętnie podzielę się z Wami swoją wiedzą i energią.

środa, 25 kwietnia 2012

Twój biust w sportowym wydaniu!

Aktywne fizycznie dziewczyny to nie tylko te z małym biustem, im większy biust tym większy dyskomfort podczas wykonywania ćwiczeń. Dynamika ruchu dużego biustu może być bardzo duża, piersi podskakują wysuwając się ze stanika. Nie tylko jest nam niewygodnie ale także, jest to szkodliwe dla naszego zdrowia. Ruch piersi w czasie ćwiczeń dodatkowo obciąża nasz kręgosłup i powoduje jego ból. Wiele Pań z większym biustem rezygnuje z tego powodu ze sportu. Dlatego bardzo ważne jest aby zdecydować się na kupno sportowego stanika i dobrze go dobrać. Im większy biust tym większe wymagania. Sportsmenki z mniejszym biustem mogą sobie pozwolić na staniki typu koszulka. Nie mają one regulacji zapięcia ani ramiączek. Ciasno opasają piersi przyciskając je do ciała. Przy doborze zwróć uwagę na to, aby nie uciskały żeber, co utrudnia oddychanie. Duże biusty mają większe wymagania. Najlepszym rozwiązaniem są staniki z regulacją zarówno ramiączek jak i zapięcia. Staniki takie oddzielają piersi i każdą z osobna ciasno opasają. Dobrze dobrane tworzą swoisty stelaż i zabezpieczają nawet największe biusty przed wstrząsem. Z takim wsparciem możesz śmiało zdecydować się na najbardziej ekstremalne sporty. Oto film z instrukcjami jak dobrać stanik spotrowy:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz