Fitness dla Ciebie

Fitness dla Ciebie
Permo

O mnie

Witajcie mam na imię Magda i jestem trenerem Kalorynki. Mam wieloletnie doświadczenie trenerskie oraz prowadzę swoją firmę fitnessową Permo.plLubię niezły wycisk, mój konik to zajęcia wzmacniające i rzeźbiące sylwetkę. Chętnie służę radą w tej dziedzinie zarówno w Klubach Fitness jak i indywidualnym klientom. Prywatnie jestem mamą dwójki dziewczyn, w ciąży byłam bardzo aktywna i postanowiłam zainteresować tym tematem inne przyszłe mamy. Z mojego doświadczenia skorzystała Ania Kapera przy nagrywaniu filmu o ćwiczeniach w ciąży. Fitness to moja pasja i sposób na życie. Chętnie podzielę się z Wami swoją wiedzą i energią.

wtorek, 10 kwietnia 2012

Mój niezawodny zestaw.

Chcę Wam przedstawić kilka moich niezawodnych ćwiczeń. Są to ćwiczenia Pilatesowe, wykonuje się je powoli i dokładnie. Musicie zwrócić uwagę na ułożenie ciała i oddech. Dzisiejszy zestaw pomoże Wam wyszczuplić nogi, uda i pośladki, a także napiąć mięśnie brzucha i kręgosłupa.

Pozycja: Ułóż się na boku. Głowa, biodro w jednej linii. Biodro do przodu unikaj wiszących pośladków. Zegnij nogi w kolanach. Biodro i kolano w jednej linii, kolano i stopa w drugiej.



Unoś nogę w górę, zwróć uwagę na to, aby stopa i kolano w górze było w jednej linii. Zestaw 20 razy pojedyncze, 10 razy pogłębiane w górze.




Złącz kolana i stopy. Podnoś tylko stopy mocno w górę musisz czuć napięcie w talii. Zestaw 20 razy pojedyncze, 10 razy pogłębiane w górze.





  
Stopy w górze, otwieraj i łącz kolana. Pamiętaj, aby stopy trzymać w górze złączone.  Zestaw 20 razy pojedyncze, 10 razy pogłębiane w górze.




Pozycja: Głowa, udo jednej linii, stopy po skosie do przodu. Obie nogi proste. 




Unoś nogę z góry do wysokości biodra, noga prościutka, napięta.  Zestaw 20 razy pojedyncze, 10 razy pogłębiane w górze.




 

Dodaj nogę z dołu do nogi z góry ustawionej na wysokości biodra. Obie nogi proste.  Zestaw 20 razy pojedyncze, 10 razy pogłębiane w górze.


 


Z wdechem podnoś obie nogi w górę.  Zestaw 20 razy pojedyncze.
Pozycja: Głowa, biodro i stopy w jednej linii. Ręka ugięta, łokieć i bark w jednej linii. Ustaw stopy jedna na drugą.





Z wdechem podnieś biodro w górę na prostych nogach. Podnieś się 15 razy w górę.



Oczywiście ćwiczenia muszą zostać wykonane na prawym i lewym boku taką samą ilość razy.
Pamiętaj o oddechu, wdech spięcie mięśni, wydech luz. Nie śpiesz się, skup się na swoim ciele.
Jeżeli jest Ci nie wygodnie lub nie możesz wykonać ćwiczeń jak należy, zmień ułożenie. Leżąc na boku wyprostuj rękę i odłóż na nią głowę. Kręgosłup cały przylega do maty co pozwala włożyć więcej siły w unoszenie nóg. Do dziela!

2 komentarze: