Fitness dla Ciebie

Fitness dla Ciebie
Permo

O mnie

Witajcie mam na imię Magda i jestem trenerem Kalorynki. Mam wieloletnie doświadczenie trenerskie oraz prowadzę swoją firmę fitnessową Permo.plLubię niezły wycisk, mój konik to zajęcia wzmacniające i rzeźbiące sylwetkę. Chętnie służę radą w tej dziedzinie zarówno w Klubach Fitness jak i indywidualnym klientom. Prywatnie jestem mamą dwójki dziewczyn, w ciąży byłam bardzo aktywna i postanowiłam zainteresować tym tematem inne przyszłe mamy. Z mojego doświadczenia skorzystała Ania Kapera przy nagrywaniu filmu o ćwiczeniach w ciąży. Fitness to moja pasja i sposób na życie. Chętnie podzielę się z Wami swoją wiedzą i energią.

środa, 4 kwietnia 2012

Uff ... Brzuch!!!

Cały czas dużym problemem dla Was jest płaski brzuch. Co zrobić z tym fantem? Jest kilka świetnych ćwiczeń na płaski brzuch . Pokarze Wam kilka z nich. Chcę jednak podkreślić, że liczy się wytrwałość i sumienność. Jeżeli rzeczywiście marzysz o pięknym brzuchu musisz mu poświęcić czas. Nie ma rzeczy niemożliwych. Stosuj się do moich wskazówek a osiągniesz cel.
Pozycja.
Połóż się na plecach. Z wdechem napnij mięśnie brzucha i unieś głowę. Przenieś dłonie za głowę, łokcie szeroko. Odcinek lędźwiowy kręgosłupa musi przylegać do maty. Jeżeli masz z tym problem, odłóż zgięte nogi na krzesło. Nie przyciągaj brody do klatki piersiowej. Patrz po skosie na sufit. Z wdechem napnij mięśnie brzuch, oderwij łopatki z maty z wydechem dół. Postaraj się nie odkładać głowy na matę, brzuch jest wtedy cały czas w napięciu.
Uwaga: Nie ciągnij za szyję, napięcie wychodzi z brzucha, skup się na jego pracy.



Ćwiczenia podstawowe I.

1. Zacznij od klasycznych brzuszków, proponuję serię 20 pojedynczych i 20 tylko w górze pogłębianych.






2. Uruchommy teraz mięśnie skośne brzucha. Załóż stopę na kolano drugiej nogi i skłonem ciągnij łokieć do kolana, po skosie. Seria 20 razy pojedyncze i 20 pogłębiane na każdą stronę.
Rób powyższe ćwiczenia co dziennie, nie zajmą Ci dużo czasu. Gdy się do nich przyzwyczaisz ćwicz kilka serii.





Ćwiczenia II.
1. Pozycja wyjściowa. Wyprostuj jedną nogę w górze, z wdechem ciągnij dłoń do stopy po skosie. Seria 20 razy pojedyncze i 20 pogłębiane na każdą stronę.

















2. Pozycja wyjściowa. Jedna noga zgięta w górze, drugą prostujesz nisko nad podłogą i przyciągasz mocno kolano do klatki piersiowej. Głowa cały czas w górze, napięty brzuch. Seria 20 razy pojedyncze i 20 pogłębiane na każdą stronę.











 
3. Ćwiczenie podobne do poprzedniego. Obie nogi proste, naprzemiennie ciągniesz prostą nogę nisko nad podłogę. Nie odkładasz nogi, zatrzymujesz kilka centymetrów nad podłogą. Seria 20 razy pojedyncze i 20 pogłębiane na każdą stronę.







Oczywiście serię możesz odpowiednia powiększać. Pamiętaj aby przed ćwiczeniami z zestawu II zawsze zrobić choć jedną serię z zestawu podstawowego.
Po ćwiczeniach rozciągnij mięśnie brzucha. Wyprostuj nogi przenieś ręce za głowę. Nogi ciągną w dół, ręce za głowę. Powodzenia!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz