Fitness dla Ciebie

Fitness dla Ciebie
Permo

O mnie

Witajcie mam na imię Magda i jestem trenerem Kalorynki. Mam wieloletnie doświadczenie trenerskie oraz prowadzę swoją firmę fitnessową Permo.plLubię niezły wycisk, mój konik to zajęcia wzmacniające i rzeźbiące sylwetkę. Chętnie służę radą w tej dziedzinie zarówno w Klubach Fitness jak i indywidualnym klientom. Prywatnie jestem mamą dwójki dziewczyn, w ciąży byłam bardzo aktywna i postanowiłam zainteresować tym tematem inne przyszłe mamy. Z mojego doświadczenia skorzystała Ania Kapera przy nagrywaniu filmu o ćwiczeniach w ciąży. Fitness to moja pasja i sposób na życie. Chętnie podzielę się z Wami swoją wiedzą i energią.

wtorek, 1 maja 2012

Poznaj sposób Madonny na wieczną młodość?

Gwiazda wielkiej sceny nie wyobraża sobie dnia bez dużej dawki sportu. Dzień bez potu to dzień stracony. Madonna biega i uprawia Pilates.
Metodę Pilatesa można zacząć stosować w każdym wieku, nie jest tu również istotna kondycja fizyczna. Celem tej metody jest harmonia umysłu i ciała, zwiększenie siły, koordynacji i elastyczności mięśni. Ćwiczone są przede wszystkim mięśnie głębokie ważne dla efektywności wykonywanych ruchów. Podczas tych ćwiczeń należy skoncentrować się nad precyzją ruchu oraz świadomym oddychaniem. Wymaga to dużego napięcia ciała. Metoda Pilatesa skupia się na treningu mięśni tułowia i brzucha. Poprawia w ten sposób postawę i stabilizuje ciało. Koncentracja to podstawa dobrze przeprowadzonego treningu. Skup się nad ruchem i jego celem. Nie wykonuj gwałtownych ruchów, unikaj rozmachów. Podczas treningu zrezygnuj z takich ćwiczeń podczas których musisz wstrzymać oddech. Jeżeli nasz z tym problem wybierz łatwiejszy zestaw. W tej metodzie ważny jest ciągły przepływ powietrza. Dobieraj ćwiczenia do swojej sprawności fizycznej, nie nadwyrężaj się. Poświęć sobie kilka minut dziennie, doprować swoje ciało i umysł do perfekcji.

Po Madonnie widać, że to działa. Spróbuj i Ty.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz