Fitness dla Ciebie

Fitness dla Ciebie
Permo

O mnie

Witajcie mam na imię Magda i jestem trenerem Kalorynki. Mam wieloletnie doświadczenie trenerskie oraz prowadzę swoją firmę fitnessową Permo.plLubię niezły wycisk, mój konik to zajęcia wzmacniające i rzeźbiące sylwetkę. Chętnie służę radą w tej dziedzinie zarówno w Klubach Fitness jak i indywidualnym klientom. Prywatnie jestem mamą dwójki dziewczyn, w ciąży byłam bardzo aktywna i postanowiłam zainteresować tym tematem inne przyszłe mamy. Z mojego doświadczenia skorzystała Ania Kapera przy nagrywaniu filmu o ćwiczeniach w ciąży. Fitness to moja pasja i sposób na życie. Chętnie podzielę się z Wami swoją wiedzą i energią.

środa, 16 maja 2012

Zdrowy kręgosłup = piękna postawa.

Podstawą dobrej sylwetki jest zdrowy, silny kręgosłup. Siedzący tryb pracy, jazda samochodem osłabiają go co skutkuje bólem i schorzeniami. Zmienia się również nasz wygląd, garbimy się wyglądamy na zmęczonych. Piękna, wyprostowana sylwetka to Wasza wizytówka. Przedstawiam Wam kilka prostych sposobów na piękną postawę.

Pozycja: Połóż się na brzuchu i wyciągnij ręce przed siebie. Czoło przylega do maty, nogi na szerokość bioder.
Odrywaj na zmianę prawą, lewą rękę w górę. Prostą rękę ciągnij do wysokości ucha. Nie śpiesz się ćwiczenie wykonuj powoli. 10 razy na każdą rękę.
Z wdechem podnoś obie ręce w górę nie odrywają głowy i nóg z maty. 15 razy w górę.
Ta sama pozycja. Czoło przylega do maty, ręce swobodnie wyciągnij przed siebie. Na zmianę podnoś w górę raz prawą raz lewą nogę. Noga prosta, odrywaj udo, ciągnij nogę do wysokości pośladka. Musisz czuć napięcie w pośladku.








Z wdechem podnoś obie nogi w górę nie odrywając głowy i rąk z maty.
Uwaga podczas tych ćwiczeń odłóż czoło na matę i wyciągnij ręce.







Wychodzimy z poprzedniej pozycji. Przyciągnij łokcie do klatki piersiowej i zaprzyj się na palcach stóp. Unieś miednicę w górę. Patrząc w lustro ustaw biodra równo z pośladkami i głową. Wciągnij brzuch i ustabilizuj kręgosłup. Patrz na matę, nie zadzieraj głowy. Postaraj się wytrzymać tak 10 sekund. Odpocznij.





To samo ćwiczenie ale postaraj się umieść lewą nogę w górę i trzymaj 10 sekund. Zmień nogę i trzymaj 10 sekund. Odpocznij.









Rozciągnij się. Przyciągnij dłonie do wysokości klatki piersiowej i wyciągnij się w górę. Popatrz na sufit.




Ten zestaw ćwiczeń oprócz wzmacniania kręgosłupa, wzmocni Twoje ręce, pośladki i nogi.

Do dzieła!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz