Fitness dla Ciebie

Fitness dla Ciebie
Permo

O mnie

Witajcie mam na imię Magda i jestem trenerem Kalorynki. Mam wieloletnie doświadczenie trenerskie oraz prowadzę swoją firmę fitnessową Permo.plLubię niezły wycisk, mój konik to zajęcia wzmacniające i rzeźbiące sylwetkę. Chętnie służę radą w tej dziedzinie zarówno w Klubach Fitness jak i indywidualnym klientom. Prywatnie jestem mamą dwójki dziewczyn, w ciąży byłam bardzo aktywna i postanowiłam zainteresować tym tematem inne przyszłe mamy. Z mojego doświadczenia skorzystała Ania Kapera przy nagrywaniu filmu o ćwiczeniach w ciąży. Fitness to moja pasja i sposób na życie. Chętnie podzielę się z Wami swoją wiedzą i energią.

poniedziałek, 14 maja 2012

Sexy, płaski brzuch - turbo zestaw!

Cały czas brzuch jest dużym problemem dla wielu z Was. Nadchodzi lato i niebawem wskoczymy w stroje kąpielowe i zaatakujemy plaże. Czasu jest niewiele, zabierzmy się więc do pracy.
Przedstawiam Wam trudny ale zarazem sprawdzony zestaw na płaski brzuch.

Zacznijmy od krótkiej rozgrzewki. Przyciągnij ucho do barku, raz w prawo raz w lewo. Przyciągaj brodę do klatki piersiowej i prostuj patrząc przed siebie.
Na początek zacznij od podstawowych brzuszków (dokładnie opisywane były w artykule Uff...Brzuch). Zrób 20 skłonów na wprost i po 20 na skos do kolana.

Przechodzimy do konkretów.

Pozycja podstawowa. Leżymy na plecach, odcinek lędźwiowy przylega do podłoża, z wdechem napinamy brzuch unosząc głowę nad podłogę. Patrzymy po skosie na sufit w jedno miejsce, nie przyciągamy głowy do klatki piersiowej. Jedną nogę chwyć na wysokości kolana i przyciągnij do klatki piersiowej a drugą wyprostuj nisko nad podłogą. Ćwiczenie polega na naprzemiennym przyciąganiu jednej nogi do klatki piersiowej a drugiej prostowanie nad podłogą. Brzuch jest cały czas w napięciu a głowa w górze. Na początek proponuję 10 zmian.

Kolejne ćwiczenie jest bardzo podobne, różnica polega na tym, że przyciągamy do siebie wyprostowaną nogę. Zacznij od 10 zmian.
Uwaga! Zarówno w pierwszym jak i drugim ćwiczeniu pamiętaj o mocno napiętym brzuchu.







Zmieniamy pozycję. Siadamy, prostujemy nogi, podpieramy się rękoma z tyłu. Dłonie ustawiamy do środka, ręce lekko ugięte w łokciach. Napinamy mięśnie brzucha, delikatnie odchylamy się do tyłu. Pamiętaj jednak, aby siła wychodziła z napiętego brzucha a nie rąk. Na zmianę przyciągamy zgiętą nogę do klatki piersiowe. Zestaw 10 razy na jedną nogę.




Pozycja ta sama. Na zmianę podnosimy prawą, lewą nogę prostą w górę. Zestaw 10 razy na jedną nogę.











Dla odważnych i wprawionych, można pokusić się o podnoszenie obu prostych nóg w górę.












Po ćwiczeniach połóż się na podłogę z wyprostowanymi nogami i wyciągnij proste ręce za głowę. Rozciągniesz w ten sposób mięśnie brzucha i klatki piersiowej.

Dajcie znać o efektach. Powodzenia i do zobaczenia na plaży.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz