Fitness dla Ciebie

Fitness dla Ciebie
Permo

O mnie

Witajcie mam na imię Magda i jestem trenerem Kalorynki. Mam wieloletnie doświadczenie trenerskie oraz prowadzę swoją firmę fitnessową Permo.plLubię niezły wycisk, mój konik to zajęcia wzmacniające i rzeźbiące sylwetkę. Chętnie służę radą w tej dziedzinie zarówno w Klubach Fitness jak i indywidualnym klientom. Prywatnie jestem mamą dwójki dziewczyn, w ciąży byłam bardzo aktywna i postanowiłam zainteresować tym tematem inne przyszłe mamy. Z mojego doświadczenia skorzystała Ania Kapera przy nagrywaniu filmu o ćwiczeniach w ciąży. Fitness to moja pasja i sposób na życie. Chętnie podzielę się z Wami swoją wiedzą i energią.

wtorek, 22 maja 2012

Proste a skuteczne.

Czy są wśród Was osoby które nie lubią ćwiczyć a chcą zgubić co nieco? Przedstawiam Wam kilka prostych sposobów na świetną sylwetkę.

Schody – oczywiste i bardzo skuteczne. Jeżeli twoim problemem są pośladki i nogi to świetne rozwiązanie. Wystarczy 20 stopni. Przykładowy trening.
  • Na rozgrzewkę w szybkim tempie przemaszeruj 4 razy w górę i w dół po schodach.
  • Przyspieszamy, wbiegnij 5 razy w górę i w dół po schodach.
  • Wbiegaj po schodach co drugi stopień, zrób 5 rund.
  • Stań na pierwszym stopniu na palcach, pięta wystaje za stopień. Wspinaj się na palce napinając łydki i opuszczaj pięty w dół. Na zmianę raz na palce wysoko w górę, raz mocno ciągnij piętę w dół. Zrób 20 powtórzeń.
  • Wypad w tył. Jedną nogę postaw na pierwszym stopniu i zrób duży krok w tył. Nogę z przodu ugnij w kolanie, kolano nie wystaje za linę palców u stopy. Pracuje noga z tyłu uginaj nogę dociągając kolano do podłogi. Utrzymuj proste plecy ciężar ciała przenieś na nogę z tyłu. Zrób po 10 powtórzeń na jedną nogę.

Rower – to również świetne rozwiązanie na zgrabne nogi i pośladki. Postaraj się spędzać na nim dużo czasu. Może warto przesiąść się na rower i w ten sposób docierać do pracy? Jeżeli masz rower górski oprócz zgrabnych nóg i pośladków wzmocnisz również kręgosłup i ramiona. Wybieraj dynamiczną jazdę na wysokich przerzutkach, pozwoli Ci to spalić dużo kalorii.

Taniec – łatwe i przyjemne. Taniec to fantastyczne lekarstwo na piękną sylwetkę i dobre samopoczucie. Wzmocnia całe ciało i spala zbędne kalorie. W klubach fitness możesz skorzystać z szerokiej gamy zajęć tanecznych: Zumba, Latino, Jazz itd. Na pewno uda Ci się trafić w swoje gusta. Lato i wyjazdy wakacyjne sprzyjają imprezą tanecznym, korzystaj zatem z tego i tańcz wszędzie gdzie się da.

Pływanie – totalne orzeźwienie. O tak, to tygryski lubią najbardziej. Idealne rozwiązanie na piękne, upalne lato. Podczas pływania wszystkie mięśnie ciała są napięte, oprócz tego jest to bardzo bezpieczny sport dla osób z problemami kręgosłupa. Czy to basen, jezioro czy morze pływaj na zdrowie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz