Fitness dla Ciebie

Fitness dla Ciebie
Permo

O mnie

Witajcie mam na imię Magda i jestem trenerem Kalorynki. Mam wieloletnie doświadczenie trenerskie oraz prowadzę swoją firmę fitnessową Permo.plLubię niezły wycisk, mój konik to zajęcia wzmacniające i rzeźbiące sylwetkę. Chętnie służę radą w tej dziedzinie zarówno w Klubach Fitness jak i indywidualnym klientom. Prywatnie jestem mamą dwójki dziewczyn, w ciąży byłam bardzo aktywna i postanowiłam zainteresować tym tematem inne przyszłe mamy. Z mojego doświadczenia skorzystała Ania Kapera przy nagrywaniu filmu o ćwiczeniach w ciąży. Fitness to moja pasja i sposób na życie. Chętnie podzielę się z Wami swoją wiedzą i energią.

środa, 30 maja 2012

Spacer po zdrowie


Piękna wiosna gości za oknami, szkoda siedzieć w domu. Połącz przyjemne z pożytecznym i rusz przed siebie. Wiosenna pogoda nastraja do wędrówek i spędzania czasu na wolnym powietrzu. Mam świetne rozwiązanie dla tych z Was które chcą spędzać aktywnie czas ciesząc się słońcem.

Nordycki spacer czyli Nordic Walking to idealny sposób na doskonałą sylwetkę. Chodzić z kijami może każdy bez względu na kondycję fizyczną czy wiek. Jest świetną alternatywą dla osób które wstydzą się uczęszczać na salę fitness czy po prosty nie znajdują w kubach zajęć dla siebie. Taki spacer niesie za sobą dużo korzyści.

Oczywistym jest, że taka aktywność fizyczna doskonale dotlenia twój organizm. Co za ty idzie powoduje, że poczujesz się zrelaksowana i spokojna.
Podczas treningu pracuje aż 90% twoich mięśni czyli o 20 % więcej niż podczas biegania. Oprócz tego marsz jest bezpieczniejszy dla twoich stawów i kości obciążenie jest do 5% mniejsze w porównaniu z bieganiem. Zamaszyste ruchy zarówno nogami jak i rękoma pozwalają spalić więcej tkanki tłuszczowej i ułatwiają dojść do wymarzonej sylwetki. Wspomaga również przemianę materii i pozwalają zachować zdrowe i smukłe ciało.

Chodzić można w każdym terenie. Najbezpieczniejsza dla stawów i kości jest nawierzchnia nie utwardzona czyli ścieżki leśne czy polne. Jeżeli chcesz podkręcić spalanie tkanki tłuszczowej wybierz teren bardziej górzysty, maszerując pod górkę możesz spalić 6% więcej zbędnego tłuszczyku.

Co musisz mieć aby zacząć chodzić?

Oczywiście kije, dobierz je do swojego wzrostu, zwróć uwagę na wymienne końcówki i mocne paski przy rączce. Dobrze zainwestować w buty, niech będą stabilne, lekkie, z miękko podeszwą. Jeżeli chodzi o strój to wybieramy taki w którym czujemy się wygodnie.

Rusz w trasę po zdrowie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz