Fitness dla Ciebie

Fitness dla Ciebie
Permo

O mnie

Witajcie mam na imię Magda i jestem trenerem Kalorynki. Mam wieloletnie doświadczenie trenerskie oraz prowadzę swoją firmę fitnessową Permo.plLubię niezły wycisk, mój konik to zajęcia wzmacniające i rzeźbiące sylwetkę. Chętnie służę radą w tej dziedzinie zarówno w Klubach Fitness jak i indywidualnym klientom. Prywatnie jestem mamą dwójki dziewczyn, w ciąży byłam bardzo aktywna i postanowiłam zainteresować tym tematem inne przyszłe mamy. Z mojego doświadczenia skorzystała Ania Kapera przy nagrywaniu filmu o ćwiczeniach w ciąży. Fitness to moja pasja i sposób na życie. Chętnie podzielę się z Wami swoją wiedzą i energią.

poniedziałek, 4 czerwca 2012

Ciągle pada...

Taka pogoda nie sprzyja ćwiczenia fizycznym. Jesteśmy ospali i zmęczeni, często też nas boli głowa. Jak poprawić sobie humor i nabrać chęci do życia?

Relaks – postaraj się odprężyć, ale nie tak zwyczajnie. Nie chodzi o to, aby zająć pozycję horyzontalną na sofie z pilotem w ręku. Włącz swoją ulubioną muzykę ( wybierz taką która cię odpręża ) nie za głośno. Rozłóż koc lub matę na podłodze i połóż się na niej na plecach.
  • Zamknij oczy, twoje ręce leżą luźno wzdłuż ciała. Nie napinaj się, wsłuchaj się w rytm muzyki, skup się na sobie, na swoich oddechu.
  • Wciągaj powietrze nosem i wypuszczaj przez usta. Postaraj się wtłaczać powietrze do brzucha. Powietrze dostaje się przez nos, swobodnie przechodzi przez klatkę piersiową docierając do brzucha.
  • Wydech przez usta. Z każdym wdechem czujesz jak twój pępek unosi się w górę z wydechem opada w dół.
    Przećwicz to kilka razy – teraz jak to czytasz tak, aby w czasie relaksacji wiedzieć o co chodzi i zbytnio się nad tym nie zastanawiać. Poleż tak przez cztery ulubione kawałki muzyczne. Nie śpiesz się ten czas należy do Ciebie.
    Taki relaks pozwoli Ci się odprężyć, nabrać sił i cudownie dotlenić organizm.

Rozciąganie – Leżysz na macie i cały czas oddychasz torem brzusznym ( wtłaczasz powierzę przez nos do brzucha ) przyciągnij nogi, złącz podeszwy stup, kolana swobodnie rozłóż do boku.
  • Luźno nogi, czujesz rozciąganie.
  • Z wdechem wyciągnij ręce w górę, złącz dłonie i odłóż proste ręce za głowę, swobodnie na podłogę. Poleż w tej pozycji przez dwa utwory. Pamiętaj o oddechu.


W tej pozycji rozciągniesz mięśnie brzucha i klatki piersiowej a także wewnętrzną stronę nóg.

Rozluźnij kręgosłup – Wychodzimy z poprzedniej pozycji, leżymy na plecach.
  • Złącz powoli kolana i unieś zgięte nogi w górę.
  • Ręce rozłóż szeroko do boku.
  • Zgięte nogi przenieś na prawą stronę patrz w przeciwną stronę niż nogi.
  • Łopatki przylegają do maty, nogi swobodnie. Oddychasz. Po jednym utworze zamieniasz stronę. Powolutku przenosisz nogi na lewą stronę patrzysz w przeciwną.

Idealna pozycja na zmęczone, obolałe plecy.

Poświęć Sobie 15 minut dziennie, zamknij oczy i wsłuchaj się w Siebie. Powodzenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz