Fitness dla Ciebie

Fitness dla Ciebie
Permo

O mnie

Witajcie mam na imię Magda i jestem trenerem Kalorynki. Mam wieloletnie doświadczenie trenerskie oraz prowadzę swoją firmę fitnessową Permo.plLubię niezły wycisk, mój konik to zajęcia wzmacniające i rzeźbiące sylwetkę. Chętnie służę radą w tej dziedzinie zarówno w Klubach Fitness jak i indywidualnym klientom. Prywatnie jestem mamą dwójki dziewczyn, w ciąży byłam bardzo aktywna i postanowiłam zainteresować tym tematem inne przyszłe mamy. Z mojego doświadczenia skorzystała Ania Kapera przy nagrywaniu filmu o ćwiczeniach w ciąży. Fitness to moja pasja i sposób na życie. Chętnie podzielę się z Wami swoją wiedzą i energią.

piątek, 22 czerwca 2012

Apel do zapracowanych mam!

Wiele młodych mam skarży się na brak czasu. Praca, dom, opieka nad dzieckiem wszystko to prowadzi do tego, że nie mamy czasu ani chęci na podjęcie aktywności fizycznej. Należy to zmienić, idealnym sposobem jest ćwiczenie z dziećmi. Zarówno świeżo upieczone mamy jak i te które mają starsze dzieci znajdą coś dla siebie. Takie rozwiązanie przyniesie wiele korzyści zarówno Tobie jak i dziecku. Małe dzieci pozostają w ciągłym kontakcie z mamą ale jednocześnie uczą się, że mama może być zajęta czymś innym. Podczas zajęć grupowych dzieci mają kontakt z rówieśnikami, uczą się relacji i zachowań społecznych. Jeżeli chodzi o starsze dzieci, w wieku szkolnym, czas ćwiczeń to czas spędzony z mamą. To czas nie tylko na ćwiczenia ale i na rozmowę, wspólne bycie razem.

Maluchy. Bardzo fajnym rozwiązaniem jest ćwiczenie z dzieckiem. Na zajęcia można się zapisać od drugiego miesiąca życia dziecka. Mama może swobodnie ćwiczyć z dzieckiem na rękach czy macie. Jest to świetne rozwiązanie dla zajętych mam i odskocznia od codziennych obowiązków. Dzieci również uczą się, że ta godzinka w ciągu dnia jest przeznaczona dla mamy, same zaś nawiązują pierwsze kontakty społeczne z innymi dziećmi na sali. Polecam ćwiczenia Pilatesowe które wzmocnią mięśnie ciała w szczególności grzbietu i brzucha a jednocześnie są bezpieczne dla twojego kręgosłupa i stawów. Takie zajęcia odbywają się przy łagodnej miłej dla ucha muzyce co jest ważne dla maluszków nam towarzyszących.
Ćwiczeni takie można również wykonywać w domu wraz z dzieckiem, to dla dzieci świetna zabawa. Często to godzince ćwiczeń maluchy są bardziej zmęczone od mam i szybko zasypiają. Dlatego też warto wyznaczyć sobie czas na ćwiczenia przed drzemką dziecka.
Starszaki. Wspólnie spędzony czas z dzieckiem – bezcenne. Godzinna gra w nogę, wyjście na rower czy wspólne bieganie to świetne rozwiązania. Często też obserwuję mamy które wraz z córkami zapisują się na zajęcia taneczne. Ćwiczą ramie w ramie, omawiają zajęcia i razem mocno się tym ekscytują. Odkrywają siebie na nowo, zupełnie na innej płaszczyźnie. Jednocześnie mama zyskuje partnera i motywację do uczestniczenia w zajęciach. Nie ma wykrętu, marsz na zajęcia!
Bardzo polecam takie rozwiązania, sama raz w tygodniu wyginam śmiało ciało ze swoimi córkami, świetnie się przy tym bawimy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz