Fitness dla Ciebie

Fitness dla Ciebie
Permo

O mnie

Witajcie mam na imię Magda i jestem trenerem Kalorynki. Mam wieloletnie doświadczenie trenerskie oraz prowadzę swoją firmę fitnessową Permo.plLubię niezły wycisk, mój konik to zajęcia wzmacniające i rzeźbiące sylwetkę. Chętnie służę radą w tej dziedzinie zarówno w Klubach Fitness jak i indywidualnym klientom. Prywatnie jestem mamą dwójki dziewczyn, w ciąży byłam bardzo aktywna i postanowiłam zainteresować tym tematem inne przyszłe mamy. Z mojego doświadczenia skorzystała Ania Kapera przy nagrywaniu filmu o ćwiczeniach w ciąży. Fitness to moja pasja i sposób na życie. Chętnie podzielę się z Wami swoją wiedzą i energią.

środa, 20 czerwca 2012

Domowe sposoby na fitnessowe rozwiazania.

Chcesz zadbać o swoją sylwetkę, ale nie masz odpowiedniego sprzętu a na najbliższą siłownię kawał drogi? Przedstawię Wam kilka domowych sposobów które wymuszają ruch jak profesjonalny sprzęt fitness.

Ćwiczenia równoważne. Sprzęt do ćwiczeń równoważnych to piłki oraz platformy takie jak np. Bosu. Jest to platforma średnicy 65 cm przypominająca przeciętą piłkę. Ćwiczenia na takim sprzęcie są bardzo cenne. Stymulują i napinają całe nasze ciało. Wspomagają podczas bólów kręgosłupa stabilizując mięśnie. Pomagają wyćwiczyć równowagę i koordynację. Można je wykorzystać zarówno do ćwiczeń Pilatesowych, rehabilitacyjnych jak i do zajęć wzmacniających.
W warunkach domowych podobny efekt uzyskamy ćwicząc na poduszkach, materacu łóżka czy na piasku ( plaża lub piaskownica ). Chodzi o to, aby nie było stabilnie. Wybierz swój zestaw ćwiczeń i wykonaj go na poduszkach,  zobaczysz dużą różnicę. Może się nawet okazać, że za pierwszym razem nie będziesz w stanie zrobić wszystkich powtórzeń. Przy zwykłym squadzie, na nie stabilnej powierzchni, napinasz całe ciało. Przy ćwiczeniach równoważnych mocno napinasz mięśnie brzucha. Jest to dobre rozwiązanie dla tych z Was którzy chcą wzmocnić właśnie te partię mięśni ciała. Spróbuj a poczujesz różnicę.

Ciężarki. Masz zamiar ćwiczyć z ciężarkami ale nie masz gdzie ich trzymać. Dobrym rozwiązaniem jest wykorzystanie butelek po wodzie mineralnej. Nie dosyć, że możesz je w każdej chwili wyrzucić to jeszcze sama wybierasz masę obciążenia. Sama będziesz wiedziała ile wody nalać i jakie dziś obciążenie jest Ci potrzebne.

Twister. Wiele kobiet ma problem z zrzuceniem zbędnych fałdek z boczków. Talia jest dużym problemem i ciężko z tamtych rejonów pozbyć się tłuszczu. Na rynku sprzętów fitness są dostępne twistery. To platformy do ćwiczeń tali i brzucha. Do wybory są proste platformy jak i skomplikowane maszyny do ćwiczeń. Wymuszają one ruch bioder do boków jednocześnie napinając mięśnie brzucha i rozbijając tkankę tłuszczową w okolicach talii. W domu proponuję ćwiczenia na kocu lub ręczniku. Podejdź do np. ściany ( do czegoś co da ci stabilne podparcie) zaprzyj się rękoma. Na podłodze połóż ręcznik lub koc i stań na nim. Wykonuj ruchy do boków biodrami. Od pasa w górę staraj się nie ruszać zapierając się rękoma. Czujesz duże napięcie w talli.
Oczywiście nie da się tego wykonać na wykładzinie, chodzi o to, aby materiał pod stopami się ślizgał ułatwiając skręty. Najlepiej jest ćwiczyć na panelach lub kaflach. Proste prawda?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz