Fitness dla Ciebie

Fitness dla Ciebie
Permo

O mnie

Witajcie mam na imię Magda i jestem trenerem Kalorynki. Mam wieloletnie doświadczenie trenerskie oraz prowadzę swoją firmę fitnessową Permo.plLubię niezły wycisk, mój konik to zajęcia wzmacniające i rzeźbiące sylwetkę. Chętnie służę radą w tej dziedzinie zarówno w Klubach Fitness jak i indywidualnym klientom. Prywatnie jestem mamą dwójki dziewczyn, w ciąży byłam bardzo aktywna i postanowiłam zainteresować tym tematem inne przyszłe mamy. Z mojego doświadczenia skorzystała Ania Kapera przy nagrywaniu filmu o ćwiczeniach w ciąży. Fitness to moja pasja i sposób na życie. Chętnie podzielę się z Wami swoją wiedzą i energią.

środa, 28 stycznia 2015

Jej wysokość owiankowość

Owsianka.

Właściwości:

Zawiera witaminę B6 i B1 oraz kwas pantotenowy – które przeciwdziałają zmęczeniu i rozdrażnieniu, korzystnie wpływają na stan skóry, włosów i paznokci, substancje antydepresyjne i likwidujące zły nastrój.Porcja owsianki zawiera żelazo oraz magnez jest też źródłem błonnika. Wykazuje również właściwości probiotyczne chroniąc nasz układ pokarmowy.
Owies, ze wszystkich zbóż zawiera najwięcej tłuszczu, bo aż 7%. Tłuszcz ten zawiera bardzo cenne nienasycone kwasy tłuszczowe, których organizm sam nie potrafi wytwarzać. Ich wielką zaletą jest to, że:
  • Zapobiegają powstawaniu zakrzepów.
  • Odgrywają dużą rolę w profilaktyce i leczeniu miażdżycy.
  • Dbają o nawilżenie skóry.
  • Łagodzą podrażnienia.
  • Chronią przed nowotworami.
Przygotowanie:

Ja płatki owsiane gotuję razem z lekiem aż do konsystencji papki. Dziś dodałam rodzynki i pociętego banana. Idealne na śniadanie lub kolację.



 :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz