Fitness dla Ciebie

Fitness dla Ciebie
Permo

O mnie

Witajcie mam na imię Magda i jestem trenerem Kalorynki. Mam wieloletnie doświadczenie trenerskie oraz prowadzę swoją firmę fitnessową Permo.plLubię niezły wycisk, mój konik to zajęcia wzmacniające i rzeźbiące sylwetkę. Chętnie służę radą w tej dziedzinie zarówno w Klubach Fitness jak i indywidualnym klientom. Prywatnie jestem mamą dwójki dziewczyn, w ciąży byłam bardzo aktywna i postanowiłam zainteresować tym tematem inne przyszłe mamy. Z mojego doświadczenia skorzystała Ania Kapera przy nagrywaniu filmu o ćwiczeniach w ciąży. Fitness to moja pasja i sposób na życie. Chętnie podzielę się z Wami swoją wiedzą i energią.

sobota, 17 stycznia 2015

Pas Slim Belly

Muszę przyznać, że bardzo sceptycznie podeszłam do informacji o zgubieniu dodatkowych centymetrów w pasie za pomocą pasów.

Pomysł jej jednak bardzo fajny ponieważ, to nie sam pas odchudza lecz wspomaga przemianę, ułatwia ją. Chodzi o to, że w pasie ćwiczymy przynajmniej 3 razy w tygodniu i jemy zdrowo. Pas rozgrzewa ciało na brzuchu i masuje je ( bardzo miłe uczucie) wspomaga ukrwienie, dotlenienie tkanki na brzuchu co powoduje szybsze spalanie tkanki tłuszczowej. Super sprawą jest również to, że poprawia kondycję fizyczną skóry, napina ją i wspomaga walkę z cellulitem. 

Cała myśl producentów idzie w kierunku gubienia centymetrów w tych miejscach na których nam zależy czyli brzuch, uda, pośladki. Ciało kobiety, podczas etapów przemiany gubi na początku tkankę tłuszczową z twarzy i piersi ( a nie na takim efekcie nam zależy ). Z pasem Slim Belly gubimy zbędne centymetry tam gdzie chcemy.  Efekty są widoczne już po 2 tygodniach.

Dziś pas miałam na sobie przez może 5 min i nie ćwiczyłam! jednak ściągając pas miałam mokry brzuch. Jest to naprawdę zachęcające. 
Pas jest mobilny można w nim biegać, jeździć na rowerze i ćwiczyć wszystkie zajęcia grupowe.

Czekam na pierwszy trening. Oczywiście sprawozdanie znajdziecie na blogu.

Buziaki.


 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz