Fitness dla Ciebie

Fitness dla Ciebie
Permo

O mnie

Witajcie mam na imię Magda i jestem trenerem Kalorynki. Mam wieloletnie doświadczenie trenerskie oraz prowadzę swoją firmę fitnessową Permo.plLubię niezły wycisk, mój konik to zajęcia wzmacniające i rzeźbiące sylwetkę. Chętnie służę radą w tej dziedzinie zarówno w Klubach Fitness jak i indywidualnym klientom. Prywatnie jestem mamą dwójki dziewczyn, w ciąży byłam bardzo aktywna i postanowiłam zainteresować tym tematem inne przyszłe mamy. Z mojego doświadczenia skorzystała Ania Kapera przy nagrywaniu filmu o ćwiczeniach w ciąży. Fitness to moja pasja i sposób na życie. Chętnie podzielę się z Wami swoją wiedzą i energią.

poniedziałek, 12 stycznia 2015

Zabiegana

Nowy Rok i nowe wyzwania a mi się wszytko sypie.
No ale nie o tym chciałam pisać.


Dziś coś na ząb dla zabieganych.


Jako indtruktor fitness i mama, a także bardzo zabiegana osoba wychodzę z założenia, że obiadu nie można szykować dłużej niż 30 min. Nie gotuję z przepisów tylko z głowy, wymyślam sobie coś wcześniej lub po prosty gotuję z tego co mam w domu.

Tak więc dziś ugotowałam zdrowy sos z pomidorów ( oczywiście na dwa dni!! ) dla 4 osób.

Składniki:

Makaron z pszenicy durum lub zbożowy.
pierś z kurczaka
3 puszki pomidorów
puszka groszku
puszka fasolki
cebulka
sól, pieprz, papryka słodka lub ostra (według uznania), cukier
śmietana 30% 330ml



Działamy:

Podsmażały na małej ilości oleju pierś pociętą w kostkę oraz pokrojoną cebulę.
Gdy cebula się zeszkli dodajemy pomidory. Do gotującego się sosu dodajemy trzy łyżeczki cukru, dwie szczypty soli, pieprz i paprykę do smaku. Na koniec groszek i fasolkę oraz zalewamy śmietaną. Gotujemy ok 15 min, aby sos się zaciągnął. Gotowe.



Syte i zdrowe. Nawet moje wybredne córki chętnie jedzą. Smacznego.

To lecę na zajęcia!!!!!







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz